dijous, 30 de gener del 2014

Comencem l'any nou! Gener '14

2 de gener del 2014

Estrenem any, i també quedada! Com que el primer dia ens vam quedar amb ganes de jugar a bàsquet, vam decidir que era hora d'anar a alguna pista en condicions.. així que, junt amb el meu germà, que també es va animar a jugar amb nosaltres, vam agafar el cotxe i vam anar a les pistes de porqueres, i vam passar-nos el matí jugant!

Quan vam acabar, vam aprofitar que érem a porqueres per anar a l'skatepark, on el meu germà, l'Aaron, ens va fer una petita demostració amb el seu patinet. Us deixo un vídeo seu per si el voleu veure! VÍDEO

Després de la dura jornada esportiva, vam comprar-nos uns refrescos i una bosa de patates fregides.. a repostar l'energia gastada!

11 de gener del 2014

En Xin tenia ganes d'anar en bici. Jo també en tenia moltes. Com a resultat, una ruta 100% improvisada per Les Estunes, i després la volta a l'Estany. Cal dir que ens vam posar per alguns caminets una mica complicats, però tant a en Xin com a mi ens van encantar. Ell mateix va dir-me que la sensació de velocitat quan fa una baixada li encanta, i de baixades en vam fer unes quantes!

Quan fèiem la volta a l'Estany vam parar a descansar una mica a la Porta del Vilar, i allà es va posar a fer el mono.. sí sí, literalment el mono, mireu:

Quan vam acabar encara teníem temps de fer més coses, i vam anar a la biblioteca, on en Xin em va explicar moltes coses sobre xina i el seu poble, fins i tot em va ensenyar alguna imatge a Google, mireu que maco!

Es diu Qingtian, situat a la província de Zhejiang. En Xin hi va viure fins fa 5 anys, que va ser quan va venir cap a Catalunya.

18 de gener del 2014

En Xin encara no havia anat a jugar a bitlles.. no podia ser, cotxe i gas cap a Girona! La veritat és que va ser un matí d'allò més divertit! Quin riure, al principi no en sabíem gaire, però en vam acabar aprenent!

Vam fer dues partides, i a les dues la cosa va estar molt igualada!

Després de les partidetes de bitlles també vam jugar al billar, entre riures i caramboles!

Quan vam acabar vam fer una volta per l'Espai Gironès, perquè tampoc hi havia anat mai! Quin riure, era molt escèptic amb el que li deia.. Tota l'estona em deia "no m'ho crec" o "no pot ser, Cristian".. Fins que no ho comprovava ell amb els seus ulls, no s'ho creia.. Quin fart de riure ens vam fer!

25 de gener del 2014

Ens vam aixecar amb ganes d'anar ben bé al mig de l'Estany.. i vam anar a llogar una de les barques de davant del restaurant de la Carpa, però vam tenir la mala sort de que se'ns va posar a ploure.. així que, amb gairebé amb un peu a la barca, va caure un ruixat, així que vam deixar la barca pel proper cap de setmana..

Com que no teníem cap pla B, vam anar a casa meva, a refugiar-nos de la pluja, on la meva mare estava preparant un pastís. A en Xin li agradava com ho feia, així que vam decidir que un dia en faríem algun!

Per passar el temps vam fer partides al joc de Bola de Drac, on alguns dels personatges porten alguna inscripció en xinès al seu vestuari. En Xin em va dir que el del personatge principal, en Son Goku, volia dir tortuga, que és el nom del seu mestre, el Follet Tortuga. Tants d'anys veient la sèrie sense saber que aquell símbol volia dir això, va ser molt interessant poder saber-ho de bona tinta!